>
>
>
>
Teme Abdullah : Signature Jalanan

Teme Abdullah : Signature Jalanan

in stock

RM33.00

in stock

- +
Add to WishlistAdd to Compare

NOTE:

Kindly take note THIS PRODUCT will be posted directly from hub Authorized Distributor.

However if you wish to come FOR self pick up at Bandar Saujana Putra, we can do the arrangement between 5-8 working days. Do WhatsApp us at 0199804219.

——————————

Penulis: Teme Abdullah

Halaman: 306

“Aku faham perasaan yang kau cerita kat aku mula-mula tadi…
Rasa macam seakan-akan dilahirkan bodoh daripada orang lain.
Orang lain boleh score exam. Aku pulak tak boleh score. Dahlah lambat membaca. Huruf pun aku tertukar-tukar. Gagap pula tu…
Bila aku cerita kat orang, orang tak percaya sebab diorang tak lalui. Diorang ingat aku memang malas. Diorang ingat aku reka cerita dan kasi alasan. Padahal Allah saja tahu macam mana aku struggle nak jadi sama macam orang lain.”
Weight 1 kg

Reviews

There are no reviews yet.

Only logged in customers who have purchased this product may leave a review.

Start typing and press Enter to search

Shopping Cart

No products in the cart.